De ska göra en film om mig - Gudmodern

Måndag igen. Härligt, nya tag allihopa!

Äsch, jag är inte ett så stort fan av måndagar som man kan tro. Mer förtjust i helger, även om jag inte varit så mycket förtjust i dem heller på sista tiden eftersom jag jobbade de två sista innan den som precis passerade så fort att jag nästan inte hann märka att den var här. Men den var trevlig, förutom bråket med Pucko-C som överskyggade den. Men nu är vi vänner igen. Om vi ändå inte vore så tjuriga. (Läs han ;)) Vi har verkligen sjukt olika tankesätt och personligheter.

Jag har i alla fall varit i Gullgård med min familj i helgen, ätit surströmming och myst. Ika frågade om jag ville vara gudmor till lilla Signe. Så ni kan ju tänka er vilken stolt moster jag är nu :) Dessutom har hon god smak jäntungen. I går morse när jag fortfarande låg och sov så kom mamma in med Signe och lade henne bredvid mig i sängen, typ världens bästa och gulligaste väckning. Hon låg ett litet tag och sedan lyfte mamma upp henne igen och tänkte ta med henne, då började hon gallskrika! Haha, så mamma fick lägga tillbaka henne och då tystnade hon tvärt. Gullunge.

Och förövrigt så är det inte ens två månader kvar innan vi åker! Weeehaaaa! I tidsdags var jag och AnnaMia hos min morbror Rudolf och fikade och fick en massa tips. + att vi fick mat hemma hos mammsen o pappsen och tog med oss Felicia på lite bad i Backestjärn! Vi tjuvåkte vattenrutschkanan två gånger eftersom det inte fanns någon där som ville ta våra pengar. Schyyyy....


Kommentarer
Postat av: normalin

hejhå! kommer du på kräftskivan hos mig nästa helg? de vore niiice! :)

2007-08-23 @ 22:45:57
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: mig själv

klart du ska komma! crull knows detaljerna om tid å grejer:)

2007-08-24 @ 09:54:31
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: AnnaMia

Nu är jag hemma igen! hoppas du har haft en bra helg? trots jobb? Idag vet du är det bara 51 dagar kvar tills vi åker. det är sjuk och kommer gå så sjukt snabbt :). Tänkte kolla det där med visum nu. Vi hörs sen! Puss o kram!

2007-08-27 @ 12:09:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0