Bokat!

Nu är det bokat! Jag och AnnaMia åker till Thailand 17 Oktober och (förhoppningsvis) många äventyr senare åker vi hem igen den 15 December. Det är så spännande och pirrigt så jag nästan inte kan sitta still!
- Vi är öppna för tips också, vi vill ju inte missa något som vi absolut hade velat göra där nere :)

Midsommar i fredags, snacka om drama. Jag var hos min syster tillsammas med mammsen innan 22. Det är så det går till! Ehum. Men jag fick i alla fall bada tunna. Dock tror jag att det blir cola light för mig hädanefter. För Christoffer också förresten.

Vi avslutar med en efterlysning: Har någon sett mina solglasögon som är gigaaantiska med rosa innuti så snälla säg till. Jag saknar dem så det gör ont, jag är så mycket bättre mitt moviestar-jag med dem. Det borde finnas någonstans i Torpshammar om inte någon snäll människa har tagit dem med sig för att återlämna dem till mig. Det vore nästan för bra för att vara sant! :)
(Det skulle kunna vara någon som inte tänkte återlämna dem också för det var  visst någon/(ra?) som inte kunde skilja på ditt och mitt där - Ta med er egen öl ffs)

Peace out

Kommentarer
Postat av: AnnaMia

BARA 3 månader och 22 dagar kvar nu ;)

2007-06-25 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0