Fett!

Jaha, då närmar sig sommaren och jag börjar mer och mer likna en flodhäst - Är det så vi vill att det ska vara? Nej! Hualigen nu får det vara nog! Hinner inte med WW nu när jag jobbar i Härnta men i morgon ska jag börja räkna points. På riktigt. Jag ska skriva ner dem, points för points, och vara jäääättenoga! Jag får helt enkelt skaffa mig lite självdiciplin eller kanske be någon slå mig hårt eller något om jag inte går ner typ ett kilo varje vecka? Haha. :) Kicki kanske vill, hon är ganska stark men ser inte så skrämmande ut...

Appropå storlek! Jag har jobbat hela helgen och på mitt jobb så finns det ett par killar som är tvillingar och de är grymt stora och idag låtsades den ena ta sats för att slå mig och det var riktigt skräckinjagande! Omg liksom, han är typ två meter lång och jättegrov, en träff sedan ingen mera Lina... Fast jag tror inte att han har några närmare planer på att slå mig. Hoppas jag i alla fall.

Även att jag har bossat jättemycket på jobbet denna helg, jag brukar sitta och hjälpa 2:nd line, som har hand om felanmälningarna som kommer in, med att ringa och kolla med kunder så att det funkar osv och den här helgen har det varit jättelugnt på telefonerna så jag har fått bestämma vilka jag vill ska hjälpa till med det och visa dem och så. (En del blir så sura och jag gillar makt.) Nice.

Nej, nu ska jag ner till Min Kära och äta lite pizza innan allvaret börjar i morgon!

See ya bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0