Jobbigt värre.

Då sitter jag här igen då, nyss hemkommen från jobbet. Jag och Elin jobbar samma tider nästan hela veckan så det är skönt, lite samåkning är alltid välkommet. Även om det blev lite miss i planeringen i morse ;) Haha. Imorgon ska Christoffer till Härnta han med, fast i onödan. Han ska dit på en arbetsintervju men de hade ringt idag från Know IT och erbjudit honom jobbet han ville ha! Värsta bra, han är duktig min baby :) Så nu kan han äntligen börja tjäna lite pengar så han kan skämma bort mig, hehe ;) In my dreams.

Ska ta och ta mig i kragen och söka lite jobb jag med. Har ju ett par jag kan tänka mig som behöver folk nu. Så vi får väl se hur det går om jag orkar skriva ihop ett fint litet CV. :)

Nu ska jag äta något och sedan sova. (Eller ligga framför TVn tills ögonen far ihop av sig själva.)

OBS! Jag har även skrivit ner dagens points på datorn, snacka om ambitiöst!

Kommentarer
Postat av: annamia

söka jobb tills efter vi har varit i thailand hoppas jag!!! Duktig du är med dina points, sånt där skulle ja aldrig klara av eller orka göra! men du, step ikväll då? Sen måste vi ju nästan boka resan snart så den inte blir alltför dyr.. eller hur?! Nu ska jag till jobbet! puss!

2007-05-08 @ 06:25:12
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0