Ledigt

Idag är jag ledig, det är inte så tokigt det. Förutom att jag alltid planerar att göra jättemycket när jag är ledig. Och det slutar alltid med att jag är lika ineffektiv som vanligt. Idag tänkte jag träna, gå på banken, åka på stan och reklamera ett par skor, städa, tvätta osv osv. Men hittills har jag inte åtstadkommit något, ska försöka hinna på banken också ska jag åka hem till mamma och tvätta eftersom jag inte har någon tvättid. Typiskt mig. Hinner inte träna heller eftersom jag kommer att vara i Gullgård när de tänkbara passen hålls. Återigen, Tyyypiskt.

Jag och AnnaMia har planerat för våran resa idag, söker nog inga jobb innan vi åker. Jag gör det istället, det är nu eller aldrig liksom! Men jag är ju så sjukt dålig på att spara pengar. Orka liksom, det finns ju så mycket fina kläder. Men nu är det indragning på den fronten. Jag överlever nog. Kanske. Jag ska göra mitt bästa. :)

Nej, nu ska jag försöka mig på en lite anständigare look än nyduschad med handduksturban och åka ner på banken!

C ya, wouldn´t wanna be ya!


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja inga nya kläder nu mycket skojigare att få resa och köpa kläder där ;-) Vill också åka, men Ebbe måste nog växa på sig lite innan jag vågar ta med han ut på stora äventyr.

2007-05-09 @ 16:37:10
URL: http://mimmpan.blogg.se
Postat av: Christoffer

Smell ya, didn't wanna tell ya!

2007-05-09 @ 16:58:39
URL: http://crull.mchack.net
Postat av: annamia

håller med min kloka och visa syster där ovanför ;)

2007-05-12 @ 10:43:26
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0