Allt man kan onska sig

Sitter just nu pa ett internetcaf'e i Bankok med Annamia. Vi har nyss atit, konstiga breda nudlar och kyckling med nagot gront som vi inte kande igen. :) Fast det var ganska gott. Dock lar vi oss av varje sak vi gor sa om tva manader sa kanske vi inte blir riktigt lika lurade som nu, da ar vi forhoppningsvis experter pa allt som har med prutning och priser och sa vidare att gora. Har bokat in oss en natt pa ett hotell, har balkong och pool. Vi ar ju inte sa vana sa vi blev ju ganska lurade, hotellet ar inte direkt i toppskick och poolen tror jag inte ens vi vagar bada i pga alla avgaser osv. Sa vi kan knappt vanta pa att fa komma fram Bankok, aker nog vidare till nagon o for lite sol och bad redan imorgon och stannar i nagra dagar innan vi ger oss av uppat i landet.

Resan gick i alla fall riktigt bra efter lite forseningar och jobbiga vantetider samt lite nonchalans fran flygbolaget. Efter att vi lyckats byta plats med en herre sa hamnade vi bredvid varandra pa mittenraden dar man satt fyra i foljd pa anslutningen mellan Helsinki och Bankok, da visar det sig att de paret som satt dar ocksa ar sundsvallsbor! Frun var till och med fran Ljungaverk och det stod snabbt klart vem hon var och hon kunde ju koppla mig direkt till mamma o pappa osv. Helt galet.

Vi har hela tiden trott att vi snart ska fatta hur nara det ar och sa vidare. Men det har nog inte gatt in an, kanske tills vi aker hem ... :)


AnnaMia och jag visar vara basta hoodminer pa arlanda. Vi var varsta gangsta bland maffian! (Vi akte med Finnair)


 


 

Och appropa hood, sahar ensam sag min gamla huvtroja ut nar jag lamade den pa Bankoks flygplats, den hade gjort sitt och det var tid att saga adjo. Aven om det sjalvklart var mycket smartsamt.



 


Men annars ska jag nog inte klaga som ni ser. Jag har allt man kan onska sig. :)


 


 


Kommentarer
Postat av: J som i Johan

haha gangstermajlis och gangstermajlina där bröt jag ihop iaf =)

2007-10-18 @ 14:15:26
Postat av: Anonym

skönt o höra att ni kommit fram ordentligt,...nu kan jag sova inatt ;-) Saknar dig redan värsta mycket stumps!!! O jag säger det igen..Gör för guds skull inget som inte jag skulle ha gjort..eller gör allt som jag har gjort..eller gör allt som jag inte har gjort...jajaja vilket som =)Puss på dig och ta hand om er!

2007-10-18 @ 21:51:38
Postat av: meeeeen det är ju jaaag Linda...

tänk att johan ringde o störde precis så jag missade typ det viktigaste..att skriva mitt namn =)Puss & kram!

2007-10-19 @ 11:38:08
Postat av: Ika

Hallå, storasyster är ute i cyberrymden och hälsar på! Är väldigt avis på er. Vill också passa på att ge ett litet råd: Sov mycket!!! Det skulle jag göra om jag hade möjlighet:-) Puss, puss och ta det lugnt (visste inte att du ingick i kretsen bloggare som din gamla syster och svåger haft så svårt att förstå sig på, men det var ju riktigt kul det här...)

2007-10-21 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0