Den ständiga optimisten...

...det måste ju vara jag det. Åtminstone om man pratar tidsoptimist. Jag får liksom ingenting gjort. Nu sitter jag här och gruvar mig för att ta tag i packningen istället för att faktiskt göra det. Har byggt ihop kartongerna, man måste ju som bekant nästan vara ingenjör för att förstå sig på IKEA´s finurliga lösningar. ;) Och nu sitter jag och...förbereder mig. Har såå mycket att göra och börjar inse att det är såå lite tid. Dels måste jag packa väskan, och införskaffa det sista. Måste köpa lite nya underkläder bla. för det är väl i princip det enda man ska ha med sig i mängder vad jag förstår. Så åtminstone en ny bh behöver jag och lite trosor, det är ju inte direkt så det tar mkt plats heller. :) Sedan behöver jag en adaptor så att jag kan ladda mobilen osv. Dessutom så måste jag packa ihop och städa ur lägenheten! Min kära vän Jasmina ska hyra den av mig när jag är borta. Möblerad, i och för sig, men jag måste ju ändå städa ur den, kyl/frys, skafferi, lite skåp osv, och värst av allt - Garderoben och byrån! Mycket att göra som sagt. På lördag ska jag in på Forex och skaffa ett Forex-kort också, det ska vara bra. Och man måste ju säga att vi åker i rätt tid, dollarn kostar ju inte mer än 6,45 nu och enligt dem på Forex är det bäst att ha USD på kortet när man reser i Asien.

Åhh nu börjar det nästan pirra lite, jag som varit så lugn och inte hängt med alls på hur nära det är eller att det faktiskt händer på riktigt. Jag har ingen resfeber nu heller, jag är bara förväntansfull-pirrig! :)

Och jag tror att det bästa av allt är att jag bara har en dag kvar på jobbet innan jag åker! :D

Shit vilket äventyr jag är med om nu! Jag har guidat min mammsi in på MSN så nu sitter vi där och pratar med varandra, vi har lyckats få in min syster Pilla också och Ika är hos henne så nu konverserar vi allihopa genom detta teknikens under - MSN. ;)

Kommentarer
Postat av: Team- BÅ

Det kommer att bli regn i mängder. Inte en enda dag i solen.
Magsjuka första dagen och kommer hem likblek o jävlig.*

Vi är INTE avundsjuka ;)

Alla jobbiga *du vet vad* kopplas direkt till din mobil.

Ha en härlig resa!!
kram kram =) ha ha..
//Sara

2007-10-12 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0