Kameraköp nästa

Äntligen är sista dagen på jobbet innan resan över. Jag har väl aldrig varit mer less på dessa dumma kunder, som inte klarar de simplaste saker. Jag har nog inte varit den effektivaste tjejen på jobbet idag. Men tänk bara när jag kommer tillbaka, vilken energi jag ska ha då! ;)

Idag har jag beslutat mig för både att jag ska köpa en kamera innan vi åker, samt vilken kamera. Så imorgon eller kanske på söndag ska jag och Mats, med den magiska Siba-rabatten, till birsta och göra affärer.

Ikväll har jag lyckats övertalat AnnaMia att åka och träna med mig i morgon bitti, så nu blir det sängen. Jag måste ju få lite skönhetssömn också så att jag ser någolunda ung och het ut när vi ska ut och göra stan i morgon kväll.

Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

du det var lite för lite bilder här!!! ;-)

2007-10-14 @ 20:24:45
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0