Packat...

...klart nu och det blir tungt men jag är ändå ganska stolt och tycker att jag har varit vääldigt sparsam i packandet. Det är väl relativt som allting annat och det var ändå jobbigt att bära och sådär och handbagaget har jag inte riktigt fått någon ordning på så jag funderar på att flytta om lite i morgon bitti, så vi får väl se. Nu sova! Innan jag slocknar på plats. Ojojoj, imorgon bär det av. 10.11 går tåget som ska ta mig och AnnaMia mot arlanda och massor av äventyr!

Ses i Thailand!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Knäpp MYCKET kort nu så du har lite till bloggen ;-) Ha så skoj och ta hand om er!!! KRAM

2007-10-17 @ 17:25:09
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0