Kräftfest

Igår var det kräftfest hos Malin. Kräftor är så svåra att äta så jag åt väl typ fyra stycken, men det fanns god paj så jag överlevde. :) Sedan spelade vi Singstar och det är roligt, jag skulle vilja ha ett Playstation 2, då skulle jag tjuvträna jämt! :)

Snart ska vi iväg och fika hos Linda och Stralla eftersom Linda fyller 24 år idag! Så nu sitter jag mest och väntar på att åka iväg och hämta upp Christoffer. Även om han egentligen borde få gå, så hopplös som han är. Igår testade han sin nya kamera och hade laddat upp bilderna på datorn idag, man får passa sig för han hade tagit kort på mig när jag låg och sov. Nu är jag hungrig som tusan så det här blir nog en trevlig kväll för mig och Christoffer, vi båda visar ju oss från våra bästa sidor när vi är hungriga. Ehuuumm.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kräftor är smaskens!! Ha det trevligt hos Linda och Skralla!
Vad fick dig till att börja blogga? En kompis till mig inspirerade mig till att börja, men jag var skeptisk till det en början. Nu kan jag knappt slita mig från bloggen.

2007-09-01 @ 17:34:31
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: annamia

Jag vet det är myyycket svårt. Shoppa bör man annars dör man. Fast åka till Thailand bör man också annars dör man nog också :). Du ska få mitt stöd! I Thailand kommer vi kunna shoppa vet du.. se fram emot det! Jag har blivit lite förkyld, vet inte hur jag länner för att gå ut ikväll längre. Har åkt på att jobba idag också ju :(. Men vi kan höras ikväll om det! Puss o kram!

2007-09-07 @ 10:55:35
URL: http://annamiia.blogg.se
Postat av: mig själv

gå in på forumet :D (nyårsplaner)

2007-09-09 @ 14:21:14
URL: http://normalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0