Mer jul

Då var det ett år till nästa gång då! Men min julafton var allt man kan önska sig, massor av god mat, mys med familjen och fina klappar. Trots att vi som vanligt dragit ner lite på klapparna ;) Precis som det ska vara. Pär och Mats satt och övervakade när min mamma och mina  systrar fixade maten i köket och själv verkar jag mest ha sprungit runt som en paparazzifotograf. Vart pappa höll hus är en ständigt återkommande fråga.

I julklapp fick jag ett jättefint halsband, Sex and the city filmen, lite målargrejer, pengar, böcker osv. Dessutom hade Felicia hade köpt ett litet fint hus med en tomte på till mig och sytt en jättefin duk helt själv.

Idag har jag tagit en prommis med mamma och Ika och sedan när jag kom hem så stod Cilla i hallen! Så vi har suttit och surrat lite i köket nu, det var väldigt trevligt att återse henne. :)

Nu har jag nyss ätit igen (julen är ju matens högtid) och duschat och snart beger jag mig till stan för en oförglömlig utekväll med min Linda! :D

    



Och från oss alla till er alla, önskar vi er en riktigt god jul! (Fortsatt i alla fall)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0