Dags att klaga.

Dags för uppdatering?

Stackars mig: Hela förra veckan var jag sjuk, hade halsfluss.

Hade ändå en bra helg! Bland annat  hann jag med en väldigt trevlig utgång med Linda i lördags. Nykter skulle jag vara och tog bilen ner på krogen efter att ha druckit endast en folköl till våran lyxiga lördagsmiddag bestående av tacos. :) Sedan hann vi inte mer än in på Oscar innan hon lurade i mig några shots.

Efter Oscars hade hade vi Singstar-efterfest hos henne till någon gång på morgonen. Jag vann! Linda kunde inte spela mot mig sa hon, hon sa att hon inte kunde sluta skratta, måste vara för att jag är så talangfull... ;)

Över till mer klagomål: Den här veckan har jag jobbat kväll och det är inte så kul. Dessutom så nekade Trafiken (Som har hand om scheman på mitt jobb) mig att ta ut ATF på torsdag och fredag till veckan, och jag som hade planerat att vara ledig ändå från tisdag till söndag, det hade varit så skönt! Sedan dröjde det inte många minuter innan nästa nederlag kom och allt mitt hopp om en ljusare framtid försvann.

Nu ska jag gå och lägga mig, fast jag kan inte ens koncentrera mig på att sova för det är så stökigt för jag är mitt i uppackandet av mina kläder som jag tagit upp från källaren. Och jag är inte så effektiv. Dessutom har jag massor av disk.

Kommentarer
Postat av: annamia

sådärja nu har även jag uppdaterat :)
Åh kollat på alla thai inlägg, jag längtar tillbaka

2008-01-21 @ 16:29:57
URL: http://annamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0