Jag älskar...

...Magnus Betnér! Roligare kille får man ju leta efter. Jag slog på 5:an igårkväll och till min stora lycka gick hans show "Inget är heligt" där. Han är helt klockren! Dessutom är han en läckerbit. Honom önskar jag mig också i sen julklapp. Ständig underhållning - Yes please.

Idag fyllde Rasmus 6 år så efter jobbet åkte jag dit och grattade honom. Han hade fått ett Playstation i present av sina föräldrar (Så pojken har ju tur att hans mamma bara är en snackare i alla fall, Ika tjatar heeela tiden om hur mycket vi konsumerar och nästa år ska vi rädda regnskogen istället för att köpa julklappar osv, tack och lov för att hon ännu inte tillämpar sina fruktansvärda idéer för att förstöra vår jul på sin son och hans födelsedag. Men jag oroar mig tills Signe är i hans ålder, man vet ju aldrig, någon dag kanske hon går vidare i sitt klimatsmart-prat... ;) ) Hursomhellst, det blev en lång parantes, han fick som sagt Playstation av dem så jag och mammsen och pappsen slog oss ihop och köpte Singstar åt honom. Varför ska man ha Playstation om man inte har ett Singstar liksom? Så ikväll hann vi duellera lite, Ika och jag. Hon vann båda omgångerna efter att jag lett tidigare under låtarna men det slutade väldigt jämnt så nu ska jag träna till nästa gång. Och träna mig på att hålla mig för skratt, Rasmus berättade att jag förlorar mycket på det. (Att jag inte håller mig för skratt alltså.)

Mitt när vi satt och fikade så började Anton spy så de fick åka hem illa kvickt. Stackarn, trodde det bara var nåt tillfälldigt men han spydde ett par gånger till innan de hann åka och sedan hade han spytt några gånger i bilen och när han kom hem. Hoppas han blir frisk fort. Och att vi inte blir smittade. Jag tänkte njuta av min tre dagar i rad-ledighet i helgen ju. Fredag till söndag, det ska bli så skönt!

Förresten, om Pilla håller sig i skinnet ett tag kanske hon får vara med på Singstarduelleringen hon med. Vi får väl bara plocka undan det som är av värde och lätt kan gå sönder om man tappar det i golvet... ;)

Nyår har ju hunnit passera också. Jag hade riktigt trevligt, fick god mat osv. Men tog det lugnt eftersom jag jobbade både nyår och nyårsdagen. Det var måttligt roligt, men det ger fina pengar plus röddagsledighet, så det känns nästan värt. Nu ska jag se till att få lite skönhetssömn, fast först ska jag läsa lite Harry Potter tror jag. Den fick jag i julklapp av mammsen och pappsen, bättre kan det nästan inte bli. Men jag vill inte att den ska ta slut bara. Skriv fler, snälla? :)

Nej, nu är det banne mig sängdags.

God fortsättning kära bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: M

Fick sista boken jag med i julklapp. Den var utläst dagen efter! Nu känns det liksom lite konstigt?! Inge mer Harry Potter?! Mysko-känsla :P Den är döbra! Ha det så bra :)

2008-01-03 @ 00:42:40
Postat av: Clajb

Men jag är väll lite rolig ibland jag också =)

2008-01-03 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0