Ta mig till havet

och ... hellst till Thailand för då skulle jag må som en kung...? (Åhh på tal om sångtexter, idag kom jag på världens roligaste skämt, ComHems VD heter Gunnar Asp, så då frågade jag Stefan "Du Stefan, tror du den här sången 'Pappa ComHeeeem för vi längtar efter diiiig' handlar om Gunnar Asp?" Haha jag döör vad rolig jag är ;))

Sitter och kollar på bilder från våran resa nu och jag längtar tillbaka sanslöst mycket! Jag kan inte för mitt liv förstå att vi redan har varit hemma en månad, samtidigt som det är helt omöjligt att förstå att vi faktiskt ha varit borta över huvud taget.

Jag har glömt att berätta om Markus också, vi hade ju en egen kille när vi var på PhiPhi och han ser precis ut som min gamla granne från Gullgård: Peter Larsson. (Gammal och gammal, men det var ju längesedan någon av oss bodde där nu.) Jag lägger ut lite bilder så kan ni som vet vem det är får se. Det var ju faktiskt helt sjukt likt. Även att när Linda och jag var ut förra helgen så träffade vi en kille som hette Peter och han var också ganska lik den andra Peter, jag tänkte på det innan han sa vad han hette, så det var ju lite roligt. Jag verkar se honom överallt? Hursomhellst, jag lägger ut lite annat också, bla en bild på våran Söta thai-kille Onn, jag tror ni förstår vem som är vem...





Ni förstår kanske varför jag längtar tillbaka också.


Jag har jobbat sex dagar i rad, så nu ska jag gå och lägga mig och kolla klart på Hot Rod (Som är en av filmerna Claes har kommit förbi med vid min plats på jobbet. Han må ju vara världens snällaste!) sedan ska jag sova. Och förhoppningsvis drömma ihop någon plan på att bli ekonomiskt oberoende så att jag slipper jobba och kan åka ut och resa hela tiden istället. För min plan med trisslotterna lyckades inte. Jag köpte två och vann inget. Jag som verkligen trodde på triss. Det eller gifta mig rikt, har inte gett upp den planen helt, men med tanke på att de flesta karlar är ganska hopplösa så verkar det ganska osannolikt att jag ska hitta en kille som dels är ganska ok och dels är rik. Då är det nog större chans att vinna på triss... Haha. ;) Nu är jag ledig två dagar i rad och det ska bli Underbart.



Kommentarer
Postat av: Clabbe

I like to party...

2008-01-22 @ 13:16:35
Postat av: LinaPina(II)

HA!
Det finns visst fler som jag:-)
På resande for snart också!

Lina

2008-02-02 @ 15:52:06
URL: http://lina-pina-utrikes.blogspot.com
Postat av: annamia

mm ser ju faktiskt inte helt dumt ut dedär.. skulle gärna vara där NU

2008-02-04 @ 14:47:08
URL: http://annamiia.blogg.se
Postat av: Nina

hihi ett marcus-inlägg ;)

2008-02-28 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0