Första advent

Idag, för exakt ett år sedan, satt jag och AnnaMia på en paradisstrand  på en ö i södra Thailand. Vi hade det så mysigt. Vi drack en varsin Singha, åt lite vattenmelon och luktade på vårt kaneldoftande läppbalsam. Sedan tände vi ett värmeljus för att fira första advent. Eftersom vi satt på en strand och det blåste lite så blåste även vårt värmeljus ut ideligen, men det gjorde inte så mycket för vi var i paradiset.

Idag firar jag första advent med att ligga inne på mitt rum under täcket i feberfrossa medans mina vänner och teammates är på Garbos och roar sig. Tack och lov har Sandra lånat ut sin hårddisk till mig så att jag kan fördriva tiden med att kolla på serier jag har missat. Och filmer. Jag har även försökt då lite julkänsla då jag såg "Tomten är far till alla barnen" tidigare. :) Jag har dock framförallt fördrivit tiden med att sova. Och skypa lite med min mamma som jag faktiskt får träffa inom kort.
I can´t wait.

Kommentarer
Postat av: a-m

ja det var ingen dålig första advent de! :) och tur vi hade våra kanel läppbalsam. hihi

2008-12-01 @ 21:34:47
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: elin

Nu är du snart hemma:-)

2008-12-14 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0