Bekännelse

Ja, det blev en pizza igår kväll. Och en hel del sjuka planer inför kickoffen. Kan hända att jag spårade ur lite, var så sjukt trött. För annars är jag ju alltid så sjukt sansad och... eftertänksam... Mitt signum ja.

Imorgon ska jag ha välkomstmöte med Tessan! Det ska bli jätteroligt! Jag har faktiskt aldrig haft välkomstmöte med henne förut så det blir spännande. Dock tror jag att vår chef ska studda oss? Hmm. Men det blir nog bra det här. Hon är så duktig min Tessa.

Idag skulle jag ha flygplats på dagen och sedan en halv ledig dag, men det blev inte så mycket av med det. Jag och Dennis åkte vid halv tio och jag var inte hemma förrän halv sex. Med tanke på att jag inte haft någon lunch så blev det alltså åtta timmar ändå.

Jag är väldigt trött nu så jag ska nog faktiskt ta och sova. Men först diska lite, har ätit en massa pasta och burkköttfärssås till middag. Vardagslyx ;) Sedan har jag ätit lite fikon till efterrätt.

Puss och godnatt.

Ps. Tack Pilla för bidraget tills på fredag. Du är en sann glädjespridare :) (Om jag hade vetat det här hade jag skrivit sådana här blogginlägg för länge sedan. ;))

Ps igen. Jag tar fortfarande emot bidrag.




Kommentarer
Postat av: linda

meeeeeeen det här är ju helt ooooootroligt roligt =D På ett halvt år!!!! ja just det ett helt halvt år har man gått in här o inte en endaste liten rad från dig....o nu kan man ju typ följa dig ööööverallt!!!! Hur roligt som helst =D Nu behöver jag ju inte ens få ett tok ryck o komma o hälsa på dig för är jag ju liksom med dig lite ändå...typ... såklart att detta inte går att jämföra med Lina IRL men man får vara glad för det lilla i livet har jag lärt mig!! =) Och du Lina... 18 är det lillaste..där går gränsen!!! SMACK på re sötgöta o för mig är du alltid snyggaste Linan haha =)

2008-10-30 @ 20:33:51
Postat av: Pillan o Fillan.

Ja varsågod, men du vet det är inte säkert det hjälpt att skriva sånt förut. Det är inte varje dag man skänker bidrag till välgörenhet;). Hoppas välkomstmötet gick bra! Puss o kram på´re systermoster!

2008-10-30 @ 23:10:35
Postat av: annamia

det är JÄTTEbra(!) att du börjar blogga igen. Fast jag saknar dig ju ännu mera när jag läser det du skriver :( :). Hoppas hoppas hoppas du får komma hem över jul! jag håller alla tummar jag kan. pussar!

2008-11-01 @ 17:48:29
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Elin

Guud va jag saknar dig! Säger som alla andra: Att du äntligen börjat skriva igen.

Su måste komma hem å hälsa på. Alfons börjar bli så stor nu. Inte för att han kan sitta själv än men, snart så:-)

2008-11-05 @ 12:40:04
Postat av: Mamma

Nu vill vi alla att de fixar till internet igen.Det är så mysigt att kunna följa din framfart.Puss o kram från mamma o pappa

2008-11-11 @ 11:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0