Örundtur med Lina

Den utflykten skulle ni ha varit med på! Det gick faktiskt riktigt bra idag. Jag körde en fullsatt buss och efteråt fick jag jättemycket positiv feedback från gästerna. Så den här dagen har varit jättebra! När jag kom hjäem fixade jag några grejer på kontoret och hjälpte några gäster och sedan gick jag hem och bytte om för att bege mig ut och springa. Var sjukt svettig när jag kom hem så jag tog mig friheten att ta ett dopp i våran pool efter mitt marathon ;)

Ikväll ska vi planera våran kickdown som vi ska ha till veckan. Vårt team ska tydligen klä ut oss till Cowboys på order och jag tror också att vi kanske måste framföra en dans? Hmm. Verkar inte som att jag läst på tillräckligt men det lär väl ge sig ikväll. Vi ska beställa hem pizza och ha det mysigt vad jag förstår. Fast jag funderar på att skippa det nu när jag varit så duktigt och varit ute och sprungit. Å andra sidan var det väldigt längesedan jag åt pizza och har varit sugen på det i flera veckor ... Hmm. Vi får se. Jag återkommer med resultatet av detta fantastiskt intressanta dilemma.

Nu ska jag klä på mig efter duschen och göra mig redo.

Förresten hade Sandra städat idag igen, hon är en ängel hon. Dessutom skickade hon ett jättegulligt sms till mig idag. Tänk att jag skulle bli sambo tillslut jag med, och att det skulle bli med Stockholms stolthet... :P

   
Sandra                  Lina                        Lina

Kommentarer
Postat av: Pilla

Skönt att det går bra för dig lillasyster:). Om du håller lite koll på ditt konto kanske det har kommit ett litet bidrag till din shoppingtur. Kram kram.

2008-10-28 @ 23:40:37
Postat av: Sandra

Tänk vilken tur du har stumpan;)

Mohaha

2008-10-29 @ 01:32:17
URL: http://sandballs.blogspot.com
Postat av: Mamma

Det kommer nog ett litet bidrag från mamsen också! Puss

2008-10-29 @ 15:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0