Till min syster

Pernilla.

Tack för att du har köpt en dator som jag får ha så att jag inte blir helt avskärmad från omvärlden. Det är henne jag kan tacka för att jag faktiskt kan skriva ett blogginlägg ibland (ok, hemma, det finns ju internetcaféer) och prata med er på msn ibland och sådär. Jag är även ett nytt fan av skype. Känns ju nästan som hemma att kunna prata hur länge som hellst om ingenting med mammsen.

Tack Pilla, min älskade syster!

På Grancan är det okej. Jag har inte riktigt hunnit installera mig än och arbetet har inte kommit igång än utan det är stud-tider nu så imorgon ska jag på en örundtur i buss. Jag ska försöka hålla mig vaken och inte bli åksjuk. Det kan dock bli svårt att klara båda eftersom jag blir så jävla trött av åksjuketabletterna, så wish me luck!

Jag längtar tills min Tessan kommer hit. Kom fort Tessan, du är så efterlängtad här i Puerto Rico! :)

Godnatt.












Kommentarer
Postat av: Pilla

Varsågod. Man måste ju ta sitt ansvar som storasyster så att omvärlden har en chans att få veta att du lever:) Kram kram.

2008-10-07 @ 14:41:11
Postat av: annamia

tack pernilla, helt rätt ;) Man vill ju veta vad hon har för sig därborta!

2008-10-07 @ 22:41:07
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0