Arlanda hotellby

...ligger jag på nu. Sandra hämtade mig vid flygplatsen och körde mig hit och jag checkade in och lämnade av bagaget, sedan åkte vi och köpte hit mat till mig för jag var huuungrig. Sedan länsade vi minibaren lite. (Den är gratis!) Nu ligger jag i sängen och kikar på teve och äter lite naturgodis. Det är ganska mysigt här så jag skulle kunna tänka mig att stanna ett par dagar. Hade varit en skön semester, hihi :) Men icke! Frukost serveras från 4.30 och en timme senare blir jag upphämtad utanför receptionen för att åka in till Arlanda och checka in. Jag flyger via Riga och Athen och från Arlanda lyfter jag 07.45. Med andra ord är det nog bäst att jag får mig lite skönhetssömn nu.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0