Fjärilar i magen

Sitter här med fjärilar i magen och färg i håret! Mamma håller på att färga håret åt mig. Har ju alltid färgat på salong men som guide har man inte alltid råd med det så jag har fått gå tillbaka till hemmafärgning. Men mamma är duktig så jag blir nog fin i alla fall. :) Hon färgade utväxen på mig sist jag var hemma och idag får hela håret sig en omgång så att det blir jämnt och fint igen. Har inte råd att klippa mig just nu så det får bli nästa gång, även om jag egentligen är i behov av det också. Men den delen släpper jag inte mamma på!

Fjärilarna beror dock inte på att jag är spänd över färgresultatet utan snarare på att jag flyger till Stockholm ikväll och tidigt i morgon bitti far jag vidare till Rhodos! Det ska bli så roligt att komma tillbaka och träffa alla! Jag kan knappt vänta. Inte riktigt samma känsla som jag brukar ha när jag ska lämna alla, men den här gången är det ju faktiskt Rhodos jag ska åka till.

I lördags var vi ute på en riktigt långprommis och vi såg en hel del vårtecken. Både tussilago och blåsippor.



 







I lördags eftermiddag kom Ika och Mats och barnen hem från Vemmis och stannade till här i Gullgård och grillade med oss. Signe och Anton åkte lite skoter på gården, men det såg lite snöfattigt ut så jag, Ika och Pilla drack lite vin istället.



Igår vad jag och mammsen till Birsta och handlade lite. Mest apotekssaker och sådant men också två jättefina bikinis, en jättehärlig Adidas-dress i svart och vitt, träningsskor och en ny datorväska. Min gamla är så liten och trång och den nya är rymlig och dessutom väldigt läcker om jag får säga det själv. :)

Nu ska jag skölja ur mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0