One day to go

Nu har jag slutlikviderat. Jag är med andra ord 160 Euro fattigare men samtidigt lättare. Jag har även haft min sista service på Gran Canaria.

Jag har fått flyg till Jönköping på torsdag. Jag hoppas fortfarande på Sundsvall men Jönköping på torsdag känns så mycket bättre än Stockholm på fredag.

Nu ska jag bara se till att få packat och städat så är jag redo för hemfärd. Ska dricka en kopp chai och äta en macka nu framför ett avsnitt av Grey´s och sedan lägga mig så att jag är pigg imorgon! Tror jag ska gå ner till Revoli på morgonen också, tror jag glömde att fylla i någon logg ikväll, också ska jag tigga ett par stora svarta sopsäckar så att jag kan effektivisera mitt slängande och städande lite.  Vi får hoppas att det inte tar någon omvänd psykologisk vändning så att jag blir ännu sämre på att slänga saker när säckarna är så stora. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur fan gick de till?!?!!?! 160€?!

2009-04-15 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0