Piiinsamt

Jag har fan ont i halsen nu för att jag var tvungen att gallskrika lite i bilen nyss. Puerto Rico är invarderat av Påskfirande spanjorer/Grancanarier sedan några dagar tillbaka och även om jag högljutt klagat så har jag ändå hållit mycket ilska inom mig. Men nyss brast det. Det finns inga parkeringar och när vi hittar den enda lagliga parkeringen som finns kvar i Puerto Rico så står det en tjock familj och "paxar" den åt någon annan och vägrar flytta på sig!

I och för sig ganska pinsamt att skrika sig hes, men jag valde mellan det och köra på dem. Så jag skrek lite och varvade bilen istället. Mmm, jag vet - Jag är farlig.

Glad Påsk förresten.


Kommentarer
Postat av: Clabbe

Du skulle ha skriket och kört över dom :p

2009-04-11 @ 01:18:06
Postat av: Lina M

Nästa gång kör vi över dom!!!

2009-04-11 @ 18:20:03
Postat av: Lina

Om ni också säger det så! Nästa gång är det bäst att de flyttar på sig.. ;)

2009-04-11 @ 23:44:58
URL: http://linapinas.blogg.se/
Postat av: sessah

Hänt idag sötan ;D

2009-04-11 @ 23:49:02
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0