Sushi på Sand

I går efter jobbet så gick vi till Sand. Vi åt efterlängtad sushi och stannade sedan kvar och drack drinkar efteråt. Åke var på plats som servitör och det var riktigt konstigt att bli serverad av honom, men jättekul att se honom igen! Efter Sand gick vi till Big Brother och dansade, drack och önskade låtar. De flesta droppade av ganska tidigt och det var bara jag, Tessan, Sanna och Sarah som höll ut till slutet. Vi fick också sällskap av Åke och Oscar när de slutat jobba. Innan det var dags att dra sig hemåt så gick vi till Colorado, och på vägen dit stannade vi till på NoName och fick oss ett par blåbärsshots! (Vodka och blåbärssoppa toppat med en klick grädde) En riktig klassiker! Det är så skönt att vara på plats igen, och jag tycker att det blev en väldigt trevlig säsongsinvigning av bargatan för min del. :)

Idag så har jag och Tessan varit lite slitna. Imorse kom hon in till mig och sedan har vi legat på min säng hela dagen och pratat , lyssnat på musik och killat varandra på armarna. Vi hade planerat att äta frukost/lunch här på Swedco, men det blev väl snarare middag innan vi till slut tog oss upp ur sängen. Då var det matkris och när vi kom hit hade de slut på bröd! Som tur var behövde vi inte vänta så länge innan de fick nytt. Så nu sitter vi här, mätta och belåtna med en varsin dator i knät.

Nu börjar de andra droppa in, så viska nog äta någon morotskaka eller något annat gott nu...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sushi nej blåbärsshots njaä morotskaka mums! Skönt att du trivs lika bra på Rhodos även denna säsong. Puss puss

2009-05-02 @ 22:33:11
Postat av: M & M

Huhu, ryser bara i kroppen när jag hör om dom bekanta ställena på RHO! Har nu börjat räkna ner tills vi kommer dit och de e endast 102 dagar kvar nu! :) Ja, jag drömde inatt att vi träffa dig o Tessan på Arlanda innan vi skulle åka, då hade ni kommit hem från Rhodos just när vi skulle komma ner dit.. Snacka om att ha resfeber redan! Ha det så bra där o hälsa alla! Hilsen, Markus & Mia

2009-05-03 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0