Trött men nöjd

Jag ligger nu i MIN säng i gullgård, helt utslagen eftersom jag inte sov en sekund inatt och knappt sov något på flyget heller. Dock sov jag ett par timmar när jag kom hem, men det var inte tillräckligt. :) Underbart nog lyckades jag komma med Sundsvallsflyget. De kollade upp om det fanns någon chans för mig att sitta i cockpit när det visade sig att en person inte följde med (tror det var crew som var inbokade men inte behövde platsen) så jag fick en vanlig plats. Jag blev helt överlycklig och studsade upp och ner när jag fick reda på det, jag trodde verkligen inte att det skulle gå vägen men tack och lov gjorde det det! Hade varit grymt jobbigt att behöva ta tåget  med byte och allt eftersom jag hade fem väskor incheckade. Och dessutom fick jag ju en massa mer tid hemma. Så ikväll har jag myst en massa med familjen. :)

Tusen tack Jacob för att du skjutsade mig i morse, det var så snällt att jag inte finner ord!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0