Mer Sverige, tack!


En vecka kvar så ses vi Sverige! Jag har fått flyg på fredag 17/4 till Sthlm så isf får jag väl se om jag har några snälla föräldrar eller nåt som är sugna på att hämta mig. Eller om jag kanske får ta tåget? Landar ju ganska sent i Sthlm. Men jag står också som standby till Sundsvall på torsdag så jag håller tummarna för det! Vi delar Sundsvallsflyget med Ving och jag står på deras uplift också men å andra sidan så brukar alla gäster dyka upp på sådana småflyg. Men om alla hjälper mig att hålla tummarna kanske det går? :) Hade ju varit väldigt skönt att få lite extra tid hemma och jag kommer ju att ha så mycket packning så det vore väldigt smidigt. Åker vidare redan på måndagkväll, då flyger jag till Sthlm och därifrån går planet till Rhodos på tisdag morgon 21/4. En dag innan jag kom dit förra året.

I och för sig var det ju inte så längesedan jag var hemma, bara en månad sedan. Jag var hemma en vecka då men han med otroligt mycket! Jag var landade i Karlstad och fick skjuts med en bonde (som satt bredvid mig på flyget) till Örebro. Därifrån tog jag tåget till Ånge. Från Gävle var vi väldigt försenade och när vi väl hade kommit igång igen så tog det inte många minuter förrän vi körde på en älg. Men jag kom hem tillslut i alla fall och hade en riktigt härlig semester! Jag åkte slalom i Vemdalen, shoppade massor, träffade AnnaMia och Max, fick se Cillas mage och hade en ost och vinkväll med min storasyster Ika. Dagen innan jag åkte tillbaka till GC så var hela familjen Bergström och Bergström/Johansson plus en Nordlund ut och åkte skoter hela dagen. Det var ju så otroligt mycket snö så vi körde fast hela tiden. Men roligt var det! Kanske inte just då jag och Pilla och Anton tippade med vår skoter, men det gick ju bra det med.













Jaa, jag hade det ganska bra hemma. Ibland kan man längta hem. Även om det är är helt tokigt här heller...



Nej, nu blir det lite skönhetssömn innan mitt allra sista Välkomstmöte på Gran Canaria!



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0