"Love in Manhattan"

Jag och Lina och kollat på film nu. "Love in Manhattan". Den var jättebra men oändligt sorglig så med andra ord har jag suttit och grinat hela kvällen. Inte nog med det så smörjde jag inte in mig förut när jag solade så jag är lite bränd i ansiktet också. Brukar inte bli så brun i ansiktet för jag tycker oftast att det är ganska tråkigt att ligga och sola sådär rakt upp och ner så jag brukar ha en bok framför ansiktet. Men idag tänkte jag att jag skulle få lite färg även där, och råkade därmed dåsa av i solen. Nåja, hoppas att det lägger sig över natten. Jag kanske får ta tillbaka det där om ansvarsfull, i dagens upplysta samhälle skulle man väl inte sola alls om man var ansvarsfull. Eller åtminstone smörja in sig. Till mitt försvar vill jag säga att jag nästan alltid brukar smörja in mig faktiskt.

Pratade med Tessan på skype förut och jag ser verkligen fram emot att komma till Rhodos! Hon verkar ha det jättebra så jag är övertygad om att vi får en riktigt bra säsong. Alla som hade kommit verkade trevliga och det verkar som att vi kommer att bli ett riktigt starkt team. Jag blev även jätteglad när hon berättade att Åke (som jobbade i vårt team på Rhodos förra säsgonen och har varit på Teneriffa denna säsong) kommer dit i sommar också. Han ska jobba på Sand. Sand är vårat stammisställe där vi alltid tar någon öl eller drink innan vi går ut eller... inte går ut. :) De har också grym sushi där. Och underbara strawberrydaquiris. Mmmm.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0