Packa packa packa

Nu har jag börjat packa i alla fall, så det går åt rätt håll. Men som bekant är jag inte så snabb när det kommer till packning och städning så det säger inte så mycket. Eller, iof är jag ganska snabb när det väl gäller, eftersom jag brukar vänta till kvällen innan med att göra det. Tyvärr tror jag inte riktigt att det kommer att fungera nu med tanke på att jag ska städa ur en hel lägenhet. Usch, jag kan verkligen inte ta med mig allt men jag är såå dålig på att slänga saker. Man kan ju behöva dem igen...

Nu kom Filip och sa hejdå. Hejdå Filip! Lycka till på Kreta!

Filip berättade att han också har svårt att slänga saker och att han fått hjälp av Linda att städa sin lägenhet. Jag kanske också borde skaffa en tjej, eller kanske hellre en kille i mitt fall, som hjälpte mig med det. Hmm, undrar om det är försent nu? Jag tror det.

Nej nu ska jag äta lite (kyckling och ädelsostsoppa på påse som Sandra lämnat kvar och ett glas rött) och sedan ska jag sova för imorgon tänkte jag, förutom att ha service, slutlikvidera, tvätta upp alla lakan och en massa uniformsdelar och packa massor så att jag typ bara behöver städa på onsdag. Det hade varit bra. Terese säger att vi har dubbelsängar på Rhodos i år (eller åtminstone två enkla som man kan skjuta ihop) så jag tänkta ta med mitt stora IKEA-täcke och påslakan som jag inhandlat här på GC. Osmidigt att frakta men det väger ju inte så mycket i alla fall. :)



Jag kommer i alla fall att sakna min lägenhet här, vi bor faktiskt riktigt bra och har pool och allt.
Jag kanske inte kommer att sakna korkmattan. Men den är ju retro! Modernt? ;)




Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0