Önskemål

Sista delen av familjen åkte hem i lördags. Nästan en vecka sedan, men tiden går fort! De hann nästan allihopa gå igenom en magsjuka var innan de åkte också,stackarna. Men nu är de hemma i trygga Sverige igen.

I söndags skickade jag in mina önskemål inför nästa säsong.

Valen ser ut som följer:

Khao Lak - Guide
Hua Hin - Guide
Domenikanska republiken - Guide

Så vi får väl se om jag hamnar på en Kanarieö igen eller vad som sker. Börjar känna mig ganska nöjd också. Men så är det också precis i slutet av högsäsongen och jag är trött och sliten. Så vi får helt enkelt se vad som händer! Jag hoppas jag får åka till något nytt och spännande ställe i alla fall!

Jag var halvledig idag och igår fyllde Mickan år så vi var ut en liten sväng. Först åt vi på Jack´s. Som vanligt. Sedan gick vi på Faces. Som vanligt. Men vi hade trevligt. Jag vet inte vad det är om jag börjar bli gammal eller nåt för jag håller inte ut så länge som jag brukar bara. Nåja, jag ska väl bli vuxen någon gång jag med.

Jag är ledig imorgon också så ikväll är jag faktiskt bara hemma och slöar och vilar upp mig. Hoppas på lite strand med Tessan imorgon. Vi har halvt om halvt lagt upp planer på att åka till Kalithea, som vanligt, och starta med en frukost på Pettan. Blir det inte det måste jag nog i alla fall gå på Zara en sväng. Börjar känna att jag snart förtjänar en ny klänning eller något annat fint.

Nu ska jag äta vindruvor och läsa. Eller kanske vara lite vild och galen och slå på en film.


Kommentarer
Postat av: AnnaMia

åh har du fått reda på vart du hamnat nu?? spännande. Annars tycker jag du kan ta och komma hem snart ;) Du förtjänar verkligen en ny klänning som du sliter! Hoppas allt är bra annars. Puss! Max hälsar (Som imorgon blir en döpt liten kille, eller ganska stor nu)

2009-08-21 @ 21:27:35
URL: http://annamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0