Full moon party

Igår var jag och åt med Niklas och Odd och deras kompis Marcus. Sedan tog Marcus med mig på en liten barrunda, visade lite andra ställen än Happy Snapper. Det finns alltså variation här med! :) Det var fullmoonparty på stranden. (Inget Koh Phangan direkt, men ändå.) En liten bar som hette Thai Bar var center of attention, orginellt namn och allt ;) Hade en trevlig kväll i vilket fall som hellst, tog det helt lungt och tittade förbi Happy Snapper som avslutning och där var nästan alla mina kollegor. De var i lite bättre form än mig kan man säga. Hmm... :)

Idag har jag arbetat hårt som vanligt, service, siesta, service. Vi åt pizza på Viking ikväll och efteråt så bjöd Ria på nybakta kanelbullar! Mmmm. Imorgon måste jag komma ihåg att hämta mina linser som borde ha kommit nu.

På söndag kommer mamma och pappa, med sig tar hon paketet från H&M som kom idag! :) Wiii, jag kan knappt vänta tills jag får mina nya små saker från Jimmy Choo! Om det är någon syster eller kanske någon annan familjemedlem som vill skicka med lite tidningar och magasin så har jag absolut inget emot det!

Elle, Cosmopolitan, Veckorevyn är mina personliga preferenser. Och gärna någon skvallerblaska också, som NU eller Hänt Bild. ;)




I övrigt kan jag meddela att det har varit en ytters händelserik dag. Låset till dörren på vårt kontor gick nämligen sönder, som tur var fanns det ett fönster som gick att öppna. Så hela eftermiddagen har vi klättrat in och ut genom fönstret för att ta oss till och från kontoret.

Ps. Det har flyttat in en gecko i mitt badrum. Vilken gästfrihet va.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Jamen det kan väl vara trevligt med lite sällskap i badrummet ;) Det måste ju sett otroligt roligt ut med en massa folk som klättrar in och ut genom fönstret :D Puss puss.

P.S Har du tur så KANSKE det kommer nån tidning eller så :)

2009-12-03 @ 22:06:21
Postat av: Clabbe

Åååå gecko är så tuffa :p så låter dom så roligt också

2009-12-03 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0