The Incredibles

Idag har varit en sådan där dag som man kommer att komma ihåg när man tänker tillbaka på den här sommaren. Har haft en jättefin dag på Kalithea (igen) med Milena och Dunja. Jag startade dagen med att hänga lite tvätt och sedan gick jag och Milena och åt frukost på MPP. Dunja mötte upp oss utanför när vi var klara och vi smög med en macka till henne, sedan tog vi bussen till Kalithea och låg där hela dagen och solade och badade. Det har varit en riktigt varm dag idag och jag har nog tom bränt mig lite vilket jag inte brukar göra så ofta. Olivia var jättesnäll och hämtade oss vid halv sju kanske? Och sedan tog jag en powerwalk  1h innan jag gjorde mig iordning för allsång! För ikväll har jag, Tessan och Mikaela varit på allsång på skansen! ;) De visar det på storbildsskärm på en resturang i Ixia. Helt underbart :) Tyvärr var jag skithungrig och beställde mat som jag fick plåga ner mig en liten del av. Så nästa gång ska jag se till att ha ätit innan, men annars var det trevligt även om det inte var så roliga artister där ikväll.

Sedan sist har jag även bla. hunnit med en teamdag! Först var vi på vattenlandet och sedan var det middag på Romeo. Vi var indelade i team sedan innan och jag hade hamnat i "The Incredibles" (Förstås!) Alltså, Superhjältarna på svenska. Ganska svårt tema tyckte vi men vi ordnade det ganska bra iaf och valde att klä oss i en färg var och ha ett på sådana där randiga plastglasögon i rätt färg allihopa. Oskuldsfull som jag är så var jag vit. Ska försöka få några bilder från den kvällen för vi var ganska läckra bland de andra fiskarna, (hitta nemo), piraterna (pirates of the...) och pink ladies (grease).

Imorgon ska jag sitta på GOL hela dagen. Ser måttligt fram emot det eftersom jag inte har en aning om hur det går till med mkt av sakerna de gör, men  det kanske blir kul också. Vi är ju ett hjälpsamt serviceteam iaf måste man säga. Vi kanske vinner ett extraspecialpris för att vi är ett så hjälpsamt team?

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad roligt ni verkar ha! Här sitter man och är orolig, men det verkar ju inte gå någon nöd på dig inte ;)

2009-07-24 @ 13:04:47
Postat av: Cilla

Hmm, ni verkar ha lite väl roligt.. Krya på dig gumman och var försiktig med vad du äter!

2009-07-26 @ 07:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0