Bilbingo

Jag blev helt plötsligt 3000:- SEK rikare ikväll. Bilbingo is the shit! Känner verkligen att jag gjorde helt rätt som gasade lite extra på vägen hem från Sundsvall för att hinna med detta härliga torsdags-sommarnöje som jag och min kära mor och far hade för avsikt att ägna kvällen åt. Och ikväll var det äntligen MIN TUR! Underbart!

Igår så var jag och mina kära storasystrar (som jag misstänker börjar bli lite gamla och bittra?) ute på äventyr. Först på dagen så var vi på allsång med Lars T Johansson på stora torget i Sundsvall. Ikas Mats spelade bas och såg fantastiskt cool ut i Blomsterbandet. Sedan blev det lite tivoli med barnen (vem som tyckte att virvelvinden var roligast behöver vi kanske inte nämna här, men om jag säger så: det var föga överraskande att just jag fick visa legitimation på varje krog och i varje öltält igår kväll)  innan vi åkte hem för lite uppfräschning och drinkar (Ika har nog ändå lite pli på Mats för han blandade sjukt goda drinkar åt oss) innan vi åkte in till stan igen för att testa ölen i tälten. Vi hade det trevligt och jag stannade när de ville åka hem och sov hos Emma istället, har inte sett henne på ca 1,5 år, så det var gött!

Känner att jag håller på att bli sjuk nu, hopplöst att vara på tillställningar med så mycket löst folk som på Gatufesten. Nu sätter jag min tro till Echinagard. Orkar inte vara sjuk sista dagarna av min semester och sedan när jag ska börja jobba igen. Det finns roligare saker att ägna sig åt.

Kicki sa dock en fiffig sak, nämligen att sömn också kunde vara en god idé så jag ska prova det också. Men först ska jag läsa klart min bok - "Tusen Strålande Solar".


Kommentarer
Postat av: Linda H

Hoppas du kryat på dig o att resan back to greece har gått bra...O det låter ju verkligen som att du hade det trevligt på gatufesten o hos emma =) Puss på dig sötfia!!!!

2009-07-05 @ 18:20:07
Postat av: AnnaMia

Men när åker du tillbaka? nu måste vi ju ta och ses någon dag! Det är bedrövligt att vi inte har träffats än!! puss!

2009-07-05 @ 19:53:04
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0