Turister

Min gamla sambo Sandra är på besök här på Rhodos. Förutom att vara besvärlig med oss stackars guider så har vi surrat, varit ute och ätit en del och idag hyrde vi till och med en bil och körde till min absoluta favoritstrand - Tsambika! Med oss hade vi även Sandras vän och medresenär Natalie som låg inne i magsjuka hela gårdagen men hade hämtat sig till dagens äventyr. Jag har lyckats få färg på bara ena armen idag. Måste börja flytta stolen efter solen, såhär kan man ju inte ha det. Men vill ju vara jämnsnygg liksom.

Ikväll har vi ätit god mat på Rustico, en annan favorit, men Sandra kände sig dålig så kvällen fick ett abrupt avslut. Vi åt upp, betalade, och rusade i princip. Hoppas hon hämtar sig tills imorgon när hon ska flyga hem.
Hursom. Idag har vi varit turister, speciellt Sandra och Natta, och jag tänkte att ni skulle få bildbevis:

  




Imorgon kommer min familj! Det ser jag verkligen fram emot. Hela gänget. Mamma, pappa och mina systrar med familjer. Jag längtar extra mycket efter att träffa alla barna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0