Glad Midsommar

Dagen har jag firat med att sova jättemycket. Vara lite bakis. Och den rätta midsommarstämningen fixade jag tillsammans med Sarah när vi sjöng klassiska midsommarsånger på kontoret när vi packade välkomstmaterial. Jag skulle egentligen ha firat med att köra en speciell midsommarutflykt till Ladiko där vi skulle få mat, musik och dans kring stången. Men eftersom inga gäster ville anmäla sig blev den inställd.

Imorgon har jag en agentvisning på förmiddagen så ikväll firar jag bara med lite sömn och jag tänkte faktiskt slå på stort och se en film också. Eller, kanske inte en hel, men jag tänkte börja se en i alla fall.

Det har blivit något fel på mitt tangentbord. Bokstaven h fungerar inte alls bra. Tyyypiskt. Måste nog endast skriva ord som inte omfattas av just den bokstaven. (Innehåller hade ett h så det gick bort.)

Godnatt, och - Glad Midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0