Semester

Åhh vad härligt med semester. Jag skulle nog kunna vänja mid vid det. ;) Fast jag saknar Rhodos lite också. Landade i Trondheim i söndags och på vägen hem stannade vi i Brunflo och hälsade på min kusin Daniel och hans familj. Jag fick också chansen att träffa hans bebis för allra första gången. Han heter Anton, precis som min systers barn, och var nästan lika söt som orginalet! :) Sjukt söt unge alltså.

Just nu ligger mamma och Anton i poolen med Felicia. Jag har fått nog av poolbadande för dagen tror jag. Har nyss ätit lite mat ute på altanen. Förut idag bjöds det på nybakade bullar ute i solen, Felicia och Pilla hade bakat i morse inför Fillans födelsedag på måndag. Igår var jag i Sundsvall och klippte mig och färgade håret och har hunnit umgås med min andra syster, Ulrika, och hennes familj. Både Rasmus och Signe tycker fortfarande om mig tror jag. Speciellt Signe. Jag hann också träffa Linda och Clara och hänga lite med dem. Shoppat lite har jag också hunnit med. Nästan bara underkläder. Misstänker att jag hinner med lite mer shopping innan jag åker tillbaka hem till Rhodos igen. ;)

Nu ska jag gå ut och njuta lite av svensk sommar, min första på två år, gäller att passa på!


Kommentarer
Postat av: Clabbe

Kommet hem till den svenska sommar : ) det här slår väll allt lixom

2009-06-25 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0