Hemvändare

Igår kväll så bestämde jag mig för att följa med Patrik till Ånges camping på hemvändardag! Haha, man kan tro att jag skämtar nu, men icke. :) Vi hade faktiskt riktigt trevligt (det fanns ju öl) men det var sjukt mkt mygg! Jag som aldrig blir myggbiten blev skitirriterad och har dessutom flera myggbett idag. Sjukt jobbigt. Men jag såg några kända ansikten i alla fall, bla Simon min kära kusin och ett par gamla klasskompisar.

Idag så har jag varit i stan igen och shoppat. Jag har köpt födelsedagspresent till Felicia - jättesnygga kläder (ja, jag är lite avundsjuk) och en hel del presenter till mig själv. ;) Förstås, för att jag är VÄRD! Jag har köpt två fina somriga klänningar från VILA. På Gina Tricot REA-fyndade jag en blå kofta, en blå tröja och en vit body. Sedan har jag handlat ännu mer underkläder också.

Nu sömn. Imorgon blir det födelsedagsfirande och tårta hos min kära lilla Felicia som fyller 9 år och innan dess ska jag och mammsen ta en långprommis för det blev aldrig någon idag. Annars har vi varit ute och promenerat varje dag sedan jag kom hem. Eller igår var jag ute och sprang en sväng istället innan jag snyggade mig inför skogsfesten men annars har vi varit med om mycket spännande prommisar med mystiska män i skogen och felparkerade bilar och sådant. Nästan lika spännande som när jag är ute och powerwalkar på Rhodos, på vägen till Ixia möter jag alltid några blottare och annat löst folk. Haha, tur att man är härdad.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0