Njutning

Ligger nere på Friends. Bakom mig sitter Mikaela och Sanna och pratar lite och knappar på sina datorer. De flesta är ute ikväll, men efter att jag var ute tre kvällar i rad förra veckan och sedan har arbetat monstermycket så kändes det inte som min kväll ikväll. Dessutom ska jag jobba ganska tidigt imorgon.

Om bara en och en halv vecka åker jag hem till Sverige på semester igen. Tessan åkte i söndags och jag åker samma söndag som hon kommer tillbaka. Kommer att bli konstigt att inte träffa henne på en hel månad! Hon är ju min lilla extrafamilj. :) Men det ska bli roligt att komma hem och träffa den vanliga familjen. Som kanske inte är så vanlig, haha. Sedan när jag kommer tillbaka hit igen så djöjer det bara några veckor innan hela den famijen kommer på besök! Jag har mycket att se fram emot med andra ord, vilket faktiskt egentligen inte ens behövs här på Rhodos eftersom jag njuter av varje stund.



Eller, jag kanske inte njuter av exakt varje stund.


Kommentarer
Postat av: AnnaMia

Ser fram emot att träffa dig snart!! :D

2009-06-11 @ 07:49:59
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0