Mmmm

Mmmm....Har precis avnjutit en portion havregrynsgröt med äppelmos och mjölk till frukost framför ett avsnitt av Scrubs. Monika (min pappas kusin) och Lars-Anders kom hit i söndags och med sig hade de bland annat havregryn och äppelmos som jag beställt. :) Snart ska jag gå till kontoret och hämta en bil sedan ska jag hämta upp dem och vi ska åka en sväng. Jag tror vi åker ner till Tsambika, min favoritstrand här på Rhodos! Så vem vet, innan dagen är slut kanske till och med jag har fått lite solbränna?

Nu ska jag ta på mig bikinin och en tunika och sedan bär det av!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men Hej! Jag fattar inte att jag missat din blogg under så lång tid. Du är så duktig som lever livet! Jag vart sjukt sugen på att åka ner i sommar (lär väl kosta en förmögenhet) för att se hur du har det! Vore sjukt kul att springa på dig eftersom det var år och dar sedan vi sågs! Cilla kläcker snart, skulle du hemåt då va? Ha det så bra och var rädd om dig på efterfesterna! ;P Tusen Puss!

2009-05-27 @ 11:01:46
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: Clabbe

Lät inte fel, hoppas du solade lite åt mig också.

2009-05-28 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0