Dansk för en natt

Igår var vi bjudna på Rustico, en av mina absoluta favoritresturanger här på Rhodos. Vi åt och drack väldigt gott innan vi gick på Sand för några drinkar innan vi styrde stegen vidare mot bargatan. Vi hade grymt kul och dansade och drack och skrattade kvällen igenom. Jag kan inte riktigt säga hur klockan kunde bli så mycket men jag och Sarah var kvar till stängning på Colorado och jag är nästan säker på att vi planerade att gå hem, men på något sätt hamnade vi i Ixia! Vi blev lovade att det var efterfest men det var det icke! Det var bara två killar där och jag och Sarah var danska flickor hela natten. Haha, vi låtsades seriöst att vi var danskor och pratade danska hela natten. Och när jag var på toaletten så försökte den ena killen få Sarah att gå så att jag skulle bli tvungen att stanna (?) för det skulle nog hända, haha. Vi lyckades i alla fall ta oss därifrån tillslut, men vi var inte hemma förrän kvart över åtta imorse, fortfarande jättefulla och redo för en riktig efterfest, men de kan vara ganska svåra att hitta den tiden ;) Idag har jag legat däckad i sängen i princip hela dagen. Och i mitt halvsovande bakistillstånd har jag dessutom drömt på danska hela morgonen/dagen. Oh my god. Om det är såhär säsongen börjar vågar jag inte ens tänka på fortsättningen...


Kommentarer
Postat av: Ika

Fy, vad du håller på! vet du inte att det är farligt att följa med okända killar hem... Verkar som du trivs i alla fall! Kram igen (Är ju tur att vi kan läsa vad som händer för när vi pratade var du lite försiktig med detaljerna...)

2009-05-08 @ 18:18:28
Postat av: Elin

Säger som din syster. Det är farligt att följa med okända killar hem!! Vi är ju rädd om dig! Kram

2009-05-08 @ 23:31:21
Postat av: AnnaMia

håller med! tare lugn nu lina ;) puss! saknar dig!

2009-05-09 @ 06:51:12
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: clabbe

Ja lina var rädd om dig, LUGNA PUCKAR Peace

2009-05-09 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0