Underbart

Kom nyss hem från en lååång powerwalk. Är jättesvettig men jag har inte orkat gå och duscha än. Skulle verkligen behöva äta nåt också men orkar bara inte gå och göra nåt. Dessutom börjar klockan bli så mycket!

Gårdagen var helt underbar! Vi låg och solade och badade i Tsambika i flera timmar. L-A och Monika hade med sig en kylbag med lunch också så medan jag och Monika badade lite så fick L-A i uppdrag att göra i ordning den. Baguetter med tonfisk och majonäs! Mums. Det kändes jättelyxigt att ligga där på solstolen och äta lunch och dricka cola. När vi hade fått tillräckligt med sol (jag brände mig nästan lite (!)) och bad för dagen körde vi upp till Filerimos och gick upp i korset och beundrade utsikten. Vi passade på att handla lite på hemvägen också innan jag körde in dem på deras hotell och jag åkte hem för att duscha och göra mig i ordning. Kvällen avslutades med en god middag på Rustico. På vägen dit sprang vi  in en snabbis på Zara och jag fyndade en solklänning som jag kikat på redan när jag var på GC. Den var på rea nu och jag blev jättestolt över mig själv som stod emot frestelsen på GC och fick den så billigt. Jojo, sedan glömde jag påsen på Rustico innan vi gick därifrån. Typiskt. Glömde ringa dit idag för att höra om den vad kvar så jag får väl göra det imorgon istället.

Imorgon är jag halvledig, har bara service på förmiddagen och sedan ska jag hänga med de där Göteborgarna lite mer :) Åker nog tillbaka till deras hotell ner servicen är slut slöar lite vid poolen.... ;) 


Kommentarer
Postat av: Pilla

Låter underbart! Blir lite avis faktiskt, Tsambika var ju super:) Vi får ragga dit när vi kommer och hälsar på. Skönt för dig med lite "minisemester" också! Puss puss.

2009-05-28 @ 23:33:38
Postat av: Elin

Va härligt du verkar ha det. Slit inte ihjäl dig;-)

Vet du, Vi har äntligen köpt hus:)

2009-05-29 @ 09:56:58
Postat av: Lina

Pilla: Det ska vi definitivt göra! Det är jätteskönt! puss



Elin: Vad roligt! Grattis! :) När flyttar ni in? Puss

2009-05-29 @ 11:01:47
URL: http://linapinas.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi flyttar senast den 31 Juli. Beror lite på hur snabbt vi blir av med vår lägenhet.

2009-06-07 @ 13:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0