Långtråkigt

Sitter i servicecentret, har haft öppet här en timme nu och under den tiden har det kommit ett par gäster. Har en timme kvar innan det är dags att slå igen portarna och gå hem för dagen. Oj, i samma stund som jag krev det där så kom det faktiskt in två till gäster. Fortsätter det såhär kommer jag ju att vara helt slut innan klockan slår sju. ;)

I går hade vi staffmeeting och efter det åt vi buffé på vårt Blue Village och jag måste säga att det var faktiskt en riktigt bra buffé. Vi stannade och såg showen också och det var väldigt trevligt. Så middag och show där känns verkligen som något vi borde göra oftare! Jag hade inte sett Bamses vänner in action tidigare, men de var faktiskt där! Både Skalman, Vargen och Lilleskutt! Bamse har jag liksom träffat en del förut eftersom han höll till här ganska mycket förra året också :P

Annars har vi fått en ny Bamseledare hit till Rhodos. Mikaela kom i torsdags natt, men det var som man säger lite fel i kommunikationen så det var det inte riktigt någon som visste att hon skulle komma så hon tog in på hotell för natten och lyckades tillslut hitta oss i fredags. Hon ska vara guide nu i början så hon sitter faktiskt också här på kontoret med mig i skrivande stund.

10 minuter kvar nu, hur stor är risken att det kommer en till gäst? Spänningen är olidlig, får se om jag lyckas styra upp ett vad här!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Ja du, du får väl passa på och njuta av lugna dagar nu. För jag misstänker att det kan bli stressigare lite längre fram... Sen vill jag oxå passa på att förmana dig: INTE följa med okända pojkar hem:) Sköt om dig lillasyster!Puss puss.

2009-05-12 @ 22:55:50
Postat av: Ika

Vad coolt att träffa Bamse och hans gäng!! Är de där i augusti oxå? Visst är de större i verkligheten än man upplever dem på film...? Signe har suttit på toan och pottan om vartannat i förmiddag och tvingat mig att sjunga Bamsesången - så jag är laddad för att träffa dom! Kram kram

2009-05-14 @ 12:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0