Känslig?

Shit vad jag har grinat nu. Sitter här i min ko-soffa alldeles rödgråten, snorig och svullen i ansiktet. Jag har med andra ord precis sett "Marley & Me". Åhh, vilken bra film, too bad att jag är så känslig bara! Men konstigt egentligen att man tycker att alla gråt-filmer är bra? Men det var en riktigt mysig film.

Idag har det varit arbete som vanligt, åkte runt och hade SMS-service imorse. Var några stycken som ville träffa mig i alla fall :) Efter servicen så tränade jag! På gymmet vi har på Seaview. Gick på löpbandet i 30 min och sedan körde jag en annan maskin och lite styrka innan jag gav mig. Var riktigt skönt, men jag kunde inte ta ut mig ordentligt för jag har ont i baksidan av benen, typ bakom knäna? Och i leder och sådant i benen, vet inte varför, hoppas dock att det går över snart för jag har haft så i några dagar och när jag ska springa och sådär så gör det så grymt ont..

Btw. Idag är det två veckor kvar tills min mamma och pappa och morbror och moster kommer på semester! :) Och två veckor och två dagar kvar tills jag går på semester! :) Hoppas att min lediga dag denna veckan blir fin, skulle vilja jobba lite mer på brännan innan de kommer så att jag har lite försprång, de ska ju alltid hålla på och tävla! :) Och jag kan ju dessvärre inte bara glassa runt här..

Imorgon är det dags för välkomstmöte igen och på tisdag ska jag köra vår utflykt Phang Nga Classic för första gången, så nu ska jag gå och lägga mig och läsa igenom kompendiet...

Såhär såg det ut när jag studdade Phang Nga:


Kommentarer
Postat av: Pappa

O gud vilken vacker liten APA!!!!

2009-11-22 @ 21:48:45
Postat av: Pilla

Skönt att se att du hittat hem till dina riktiga syskon ;)

2009-11-24 @ 12:15:56
Postat av: Åsa. Danielsson

Hej Lina, det ser ut som du har det bra. Vi kommer ner den 6/1 till Seawiev. Hoppas det hotellet är bra.

Det är jag som jobbar med pappa.



Kram från Åsa.

2009-11-26 @ 06:27:15
Postat av: Anonym

Hej Lina, det ser ut som du har det bra. Vi kommer ner den 6/1 till Seawiev. Hoppas det hotellet är bra.

Det är jag som jobbar med pappa.



Kram från Åsa.

2009-11-26 @ 06:28:13
Postat av: Lina

Pappa, jag brås på dig säger de. Och Pilla, vad menar du. En bild på dig och mig, ja detklart att jag har hittat mina riktiga syskon? :o ;) Puss!



Åsa! Ja, jag har det jättebra och det är jag säker på att ni också kommer att ha! Seaview är ett jättefint hotell med suveränt läge, så jag är säker på att ni får en toppensemester! Vi ses snart! :) Kram

2009-11-26 @ 11:16:05
URL: http://linapinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0