Jimmy Choo...ooo...ohhhh

Igår var det flygplats som gällde från kl. 04.00 på morgonen, var väl hemma runt halv tio och sedan halvledig, vilket innebar att jag gick och köpte lite frukost som jag avnjöt framför ett avsnitt av Gossip Girl och sedan sov jag bort ungefär hela dagen. På eftermiddagen när jag vaknade till liv så tog jag en powerwalk, vilket behövdes i förebyggande syfte om inte annat, för på kvällen blev vi bjudna på middag på Viking av en sammarbetspartner. Åt KÖTT. Och bea. Sjukt gott. :) Till det blev det ett par Singha och sedan följde en liten utgång. På Happy Snapper förstås, eftersom det är typ den enda krogen här. Men det är trevligt. Livemusik och grejer. :)

Idag har jag varit ganska seg. Sov jättelänge. Sedan packade jag min strandväska och smörjde in mig med solskyddsfaktor och gick in för att skvallra lite med min kollega Carita innan jag tänkte bege mig till stranden, men då började det regna så det blev en riktig innedag istället. Gossip Girl-maraton i soffan. Och ikväll köpte jag och Carita hämtmat och kollade på en film - "in good company", den var bra. Får för mig att jag kanske sett den förut, men jag är inte säker.

En annan sak jag har gjort idag som jag brukar göra på mina lediga dagar är att shoppa. Dock från internet denna gång. Som ni säkert vet så har H&M släppt en Jimmy Choo-kollektion och jag kunde inte låta bli att köpa några småsaker! ;) Jag klickade hem en väska, ett armband och självklart - två par skor! :) Kan nästan inte vänta på att få dem! Vilket förhoppningsvis blir i december, då mamma o pappa kommer. Och om det inte hinner komma fram till dem innan de far så får jag väl helt enkelt ha något att se fram emot.

Välkomstmöte och kickoff imorgon, bäst att jag får mig lite skönhetssömn! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kan stryka ett streck över att du inte skrivit på länge för jag är så nöjd att jag slipper se din "Vemodigt" rubrik VARJE DAG då jag klickar på länken till din blogg! Härligt att du trivs! Jag har fundreat på hur jag skulle bete mig i tropiska länder med spindlar samt ormar och insett att om jag såg något av dem så skulle jag börja springa hem. Du är duktig som håller dig där du är. :D Vädret hemma - REGN, värdelöst. Men inte så kallt iaf. Sixten var hos mig här om dagen, skrek och skelade lite. :D Ha det så bra så håller jag dig uppdaterad om hur mycket bättre du har det i Thailand än vad jag har det i Sverige. Puss och ta hand om dig!

2009-11-17 @ 09:43:17
URL: http://lady.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0