June Bug

Jag har precis sett en jättebra film - "Juno"! Om ni inte sett den - Gör det! Den var vääldigt bra.



Idag har jag haft service, siesta och servicecenter. Imorgon blir det välkomstmöte och service. Och hör och häpna, det ska bli kul, det ÄR kul. Jag gillar mitt jobb. Åhh, snart är det banne mig dags att söka ny destionation, bara kanske två månader kvar och jag blir som sådär osäker, fortsätta eller inte? Rhodos eller nåt nytt? Även om jag VILL att jag ska vilja komma hem så har jag svårt att tänka mig att sluta med detta, hur det än är så passar det här jobbet mig som handen i handsken. Ahhhhh svååårt. Äsch, behöver inte tänka på det än! Lika bra att njuta av mellanrummet.

Ps. Idag var många som var lediga till Phuket, Central Festival, och shoppade och gick på bio (de här vampyrfilmerna som alla snackar om) och Pia var snäll och tog med mina transferskor och fick dem omklackade. Det behövdes verkligen!

TACK PIA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0