Rosa stolarna

Imorse hade jag  välkomstmöte, efter det hade jag stora planer på att träna på siestan så jag packade med mig träningskläder till Seaview och tänkte sätta igång, men jag blev så illamående att jag fick ändra mina planer. Kändes bättre efter att jag hade ätit. Jag och Nathalie gick på "rosa stolarna" och åt spaghetti med köttfärssås och sedan gick jag och lade mig en stund innan kvällsservicen. Men jag mår konstigt nu med, hoppas att det går över! Ska ta en sådan där magkatarrstablett, får se om det är det som spökar igen eller om det är något annat.. Har pickup 04.00 imorgon bitti så jag hoppas att det går över snabbt!

En helt vanlig lunch...

  


Kommentarer
Postat av: Pilla

Usch! Inget vidare att må illa :( hoppas det gått över nu! Ha det så bra!!! Kraaaam!

2009-11-27 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0