Två massager senare...

Min lediga dag har återigen endast erbjudit regn i väderväg. Har till och med kännts "kyligt" ute och jag har inte haft AC´n på under hela eftermiddagen.

Som tröst mot regnet gick jag och fick mig en timmes massage förut. Olje- och fotmassage blev det. Det var inte fy skam! Igår kväll fick jag mig faktiskt också en halvtimmes fotmassage.. Ehhuum ;) Medans jag väntade på att mina bilder skulle bli klara, framkallade och satte in några bilder i ett par fotoramar som jag köpt på Index för några veckor sedan. Så att jag inte glömmer hur ni där hemma ser ut! Blev väldigt tjusigt om jag får säga de själv.

Efter massagen låg jag i soffan och kollade på en dansfilm och sedan duschade jag och snyggade till mig lite innan middag. Jag och Gunilla gick till Phu Khao Lak, jag åt kyckling och potatismos. Mumma! Även fast de hade lagt någon panering på min kyckling som jag inte hade räknat med och hellre hade varit utan..

Imorgon är det dags för jobb igen, hade nästan kunnat tänka mig ett par till lediga dagar, men plikten kallar! Kan nog härda ut, snart kommer ju mammsen och pappsen och då ska jag minsann ha lite semester. Blir väldigt skönt!

Nu ska jag se en till film innan jag ska sova. Eller kanske läsa bok? Har även fått säsong 3 av Heroes från Gunilla, som jag arbetar med, hon brukar vara på nedladdningsstigen. Men jag är i valet och kvalet om jag ska se mer av Heroes, det är ju förvisso väldigt bra och spännande - men jag blir ju så mörkrädd! Förstår inte varför det måste vara så otäckt? En snällare variant av Heroes hade passat mig bättre, jag gillar superhjältedelen, men jag hade gärnat sluppit Syler.

Får sammanställa en namnlista så att de gör en mer barnvänlig version... Eller ordna någon som kan klippa bort de otäcka delarna? Nä, nu får det vara nogtjatat om det!

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

mmm ser verkligen fram emot fotmassagen!! O träffa dig förstås. Puss puss.

2009-11-18 @ 19:41:09
Postat av: Pilla

Nä, vet du vad! Det låter ju förskräckligt att måsta genomlida en massa massage och sånt, bara för att det regnar. Jag är inte ett dugg avundsjuk ;) Ha det så skönt! Puss puss.

2009-11-19 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0