Nya tag

Börjar känna mig som en människa igen efter att ha legat däckad i en vecka. Inte nog med att jag hade lunginflammation, fick dessutom extra pencillin efter några dagar när jag inte blev bättre på grund av att jag hade halsfluss också - det är då man känner att man lever!

Doktorn ville inte att jag skulle jobba idag utan först imorgon och då är det nya tag som gäller! Sedan är det inte lång tid kvar innan flyttlasset drar till Sverige. Spännande!

Tog en väska och lite packning med mig och satte mig i en taxi i söndags kväll och har huserat hos mamma o pappa på deras hotell ett par nätter. De har alltså legat vid poolen och njutit av värmen om dagarna medans de haft mig i tryggt förvar nerstoppad i sängen på hotellrummet. Vilken deal.
Känns inte bittert.

Kommentarer
Postat av: Clabbe

hehe man kan alltig lita på sina päron, =)

2010-08-26 @ 10:55:33
Postat av: Ika

Var det samma söta doktor som jag hade ;)



Skönt att du mår bättre. Om du nödvändigtvis måste åka till Danmark när du kommer hem är jag inte säker på att Signe går med på att du åker ensam...



Puss puss

2010-08-27 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0