Elefantskötare för en dag

I tisdags förra veckan hade vi Kick On. Då provade vi på arbetet som elefantskötare - så här såg det ut:







Dagen gick i lärandets tecken. Här ovan ser ni Hur jag och Paulina lagar klassisk thailänsk mangosallad. Den blev stark och god, läraren och lokalguiden berömde oss och berättade att vi var de bästa eleverna eftersom vår sallad blev godast! ;)

Innan dess hade vi dock matat elefanter som ni tidigare sett prov på. Detta togs i väntan på att få tvätta dem - Spännande!



Det här är resultatet:



Som ni ser här så är jag fantastiskt populär bland elefanterna, så tröttnar jag på att vara reseledare så har jag alltid nåt att falla tillbaka på. Det är ju så viktigt i dagens läge.





Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: AnnaMia

haha det är okej man får bara kolla på bilderna om man vill ;) Ungars sovvanor är väl inte det mest intressanta när man inte själv är så insatt kan ja tänka mig. hihi. Du ser ut att ha mysigt med elefanterna iallafall! Saknar dig med, kom hem snart! Puss & Kram!

2010-02-17 @ 22:13:11
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Clabbe

ÅÅå det mååås :) hoppas allt är bra o att du njuter av tillvaron! ser ut som du gör det i alla fall hehe kram

2010-02-20 @ 11:17:41
Postat av: Pilla

Hahaha! Kanske lite oväntat med ett skratt, men du förstår att en av våra närstående ;) frågade mig om jag läst detta inlägg. Sedan försökte hon sig på att härma elefanten som skruvat snabeln, fast inte med näsan då utan munnen och lite av hela ansiktet :D Du skulle varit där alltså! Kraaaam!

2010-02-23 @ 22:28:21
Postat av: Lina

Haha jag dööööör, jag riktigt ser det framför mig! ;P Hoppas hon är villig att visa mig vid tillfälle, men vi får nog inte reta henne för mkt isf... ;P Haha. Puss!

2010-02-26 @ 09:00:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0