Blomstrande

Jag har haft lite flyt och lite.. tja, man skulle kunna kalla det oflyt men man skulle också kunna kalla det flyt, på sista tiden. I lördags på flygplatsen på morgonen så var det några kvinnor som frågade mig om de fick ta med sig en box vin in i avgångshallen, nä, alkohol är ju vätska även om den ligger i kartong... Då fick jag den, en 1,5 liters bag-in-box rött J.P. Chenet. Jag älskar när sådant händer, fast oftast är det inte god sprit man får så denna gång var extra bra. Nu har jag en del vin hemma alltså, för jag har också vunnit en del i säljtävlingar här.

När jag kom hem från flygis åkte jag till Ria och badade och solade med henne och barnen i deras pool och fick god lunch. Första gången jag solat och badat sedan jag kom tillbaka från semestern så det var på tiden.

Lördagskvällen fortsatte i flytande form eftersom vi var ut och jag blev skitfull, sådär jobbigt full att jag kände att jag var tvungen att åka hem på en gång, och vaknade fullt påklädd ovanpå täcket på min säng när Nathalie ringde mig halv åtta morgonen efter. Skjuts hem från Zantika fick jag av pizzabagarn på Viking. Väldigt snällt av honom måste jag säga. Sedan när jag ätit på Viking senare under kvällen dagen efter och var på väg därifrån kom han med en stoooor bukett blommor till mig. Jättefina! Hur sött som hellst. Jag blev mäkta överraskad. :) Fantastiskt också att jag fick blommor av någon som sett mig från min bästa sida bara kvällen innan. Alla hjärtans dag firades i övrigt med några timmar vid poolen med Carita och sedan gick jag och Gunilla och tog en behövlig massage som också slutade i en lätt misshandel av min rygg och min nacke. Men lite ömhet ska man väl få när det är Valentine´s day ;)

Jag fick också en Alla hjärtans dagros från Ria och en från....trumvirvel....Scandinavian Divers. Alla flickor fick en, inklusive Martin tror jag.

Nu sova. Imorgon Phang Nga.


Kommentarer
Postat av: Clabbe

ojoj vad har ni flickor varet och dyckt i som får så fina blommor :p

2010-02-15 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0