Lördagsnöje

Phuket är stället att tillbringa en ledig dag på! Idag har jag köpt nya springskor. (Eller det blir serviceskor först eftersom mina gamla har hål rättigenom sulan, på båda fötterna.) En lila sporttopp. Ett par assnygga höga, svarta skor med remmar och nitar (låter bekant, hmm) från Zara, ett jättefint "Evita Peroni"-hårspänne. En fin randig t-shirt med tillhörande blå scarf. Väldigt "sailor". Duschcremé från Body Shop och två superbra men svindyra nagelfilar från Make Up Store. Jag är så trött på att mina nagelfilar alltid försvinner så att jag inte har någon när jag behöver en. Nu är de så dyra att jag inte vågar tappa bort dem.



Jag kan också tillägga att för ett par dagar sedan så beställde jag massor med kläder från H&M tills att jag kommer hem på destbyte. Jag är ju hemma på begränsad tid och vill passa på att byta ut lite kläder förstås! :) Bland annat så beställde jag två tröjor från Sonia Rykiel-kollektionen och en skinnjacka. Shopping är bättre än alla andra njutningsfulla saker som finns i livet, som sex, mat, öl och choklad. Att jag påstår det skulle också kunna bero på att jag går på diet och att ingen vill ligga med mig så det är den enda njutningen jag har kvar.

Risken är att det blir mer shopping på fredag och lördag för då åker jag, Tessan och Christina förmodligen till Bangkok och gör storstaden osäker! Det blir asnice.

En sak som är asjobbig är att igår fick för mig att det låter fräckt att säga as framför allt. Ascool, asjobbig, assnygg. Så nu kan jag inte sluta. Min avsikt var bara att säga det en gång. Jag ser det som ett tecken på att jag saknar min gamla GC-roomie Sandra. Asmycket. ;)

Jag gillade verkligen att bo med Sandra, och jag är säker på att hon känner detsamma.

  

Assnygga om jag får säga det själv ;)

Nu är jag astrött! Puss och hej.


Kommentarer
Postat av: Clabbe

haha vilken bild =) den ska få ha äran att finnas i min mobil när du ringer :p

2010-02-28 @ 15:30:11
URL: http://www.riskaka.com
Postat av: AnnaMia

"Att jag påstår det skulle också kunna bero på att jag går på diet och att ingen vill ligga med mig så det är den enda njutningen jag har kvar."



hahaha du är rolig du.



PUSS

2010-02-28 @ 22:27:09
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhåå min roomie!! Saknar dig!!!<3

2010-03-02 @ 15:00:11
URL: http://sandballs.blogspot.com
Postat av: Lina

A-M: Lite rolig är jag väl.. :) Haha, kul att jag kan glädja andra med min misär iaf ;P Man får säga att det är hög luftfuktighet här i Thailand men sjuuukt torrt i övrigt. :P Puss puss!



Roomie jag saknar dig med! Som du märker finns du i mina tankar. <3

2010-03-02 @ 17:03:14
URL: http:// linapinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0