Välkommen till Guide Online

Jahapp, så var det dags igen. Borde ha fått veta ikväll men Stock... Så långt kom jag innan min chef Sandra bankade på min dörr och berättade att jag fått min destination. Vad tror ni jag fick? ;)

Rhodos!! Jag kommer att arbeta som Guide Online, vilket var mitt förstahandsval! Haha, här ser ni en enkelspårig människa med andra ord! Nu ska jag nog beställa en skinnjacka från H&M så jag har något att ha på mig i början av säsongen när det är för kallt... ;) Det värsta nu är att jag inte känner mig hel förrän jag fått veta vad Tessan fått - Följ med mig Tessan! En sak som ska bli skön med destbyte är att slippa slita på flygplatsen för jämnan under tider på dygnet som jag är skapt för att sova på! Annars trivs jag som fisken i vattnet här i Khao Lak också. Och på tal om fiskar och vatten, igår vann jag ett jättefint snorklingsset med snorkel och cyklop och en tillhörande liten väska som det står "Scandinavian Divers" på. Detta eftersom jag sålt bäst i hela teamet under hela januari (och under hela säsongen också för den delen ;))

Detta inlägg har tagit sjukt lång tid att skriva och nu vet jag att Tessan hänger med mig vilket känns härligt! Vi har gått igenom våra liv i lupp via skype hela vägen från Phuket till Khao Lak sista halvtimmen. Jag med webcameran på med bara bh och axelbanden nere (en del tar betalt för det) eftersom min ena axel och min nacke håller på att dö. Håller kanske på att få nackspärr men förmodligen är det en inflammation på gång eftersom min arbetsväska är alldeles för tung att bära. Får en inflammation någon gång per säsong iaf. Och nu verkar det vara dags igen lagom till Kick on imorgon. Ska smörja tigerbalsam och lägga mig och sova, ingen röd tråd här så jag återkommer en annan gång, inom en inte alltför lång framtid eftersom min dator har hämtat igen sig efter att jag tog ut batteriet som var trasigt och störde.

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0